אני אוהב לפתוח אותך

אני אוהב לפתוח אותך,

לקרב אותך אליי

ללטף בעדינות את החלקלקות המדהימה הזו של קדמתך, לבנבנה, להעביר יד מתחת לצדדייך,

וכששתי הידיים אוחזות בך בצדדים

להצמיד אותך לחיקי,

עוד ועוד,

מהודקת לי,

להניע אותך קדימה ואחורה על צירייך –

להכניס בך דברים יקרים לי

ולשמוע אותך חורקת

כשאני נסוג וסוגר.

 

עכשיו אעשה אותו הדבר עם זאת שנמצאת אנכית לצדך.

 

(שיר שכתבתי למגירה) א"א

2 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. נטושקה
    מרץ 11, 2009 @ 23:27:04

    גם לי יש מגירה. אתה יכול לעולל גם בה?

    הגב

  2. idit
    יול 11, 2009 @ 09:13:45

    וואו ארז
    לשניה התבלבלתי
    אתה כזה
    אוף
    (אבל אתה אוף, אתה יודע)

    הגב

להשאיר תגובה

