לגעת בכוכבים

בכנסת ישראל, חוק שעניינו שפה זכה לתמיכה רחבה מצד אנשים שרובם לא יודעים לאיית.

באותו עניין, מסתבר ששום חוק לא יכול לקבוע באיזו שפה ישתמשו אזרחי מדינה כזאת או אחרת, כך שכאשר מדובר על שפה רשמית, הכוונה היא לשפה בה משתמשים בממשלה של אותה מדינה.

משום כך אפשר להסכים שהשפה הרשמית של ישראל היא עברית.

לעומת זאת, השפות הרשמיות של בתי חולים ועסקי מזון שפתוחים בשבת בארץ הן רוסית וערבית

השפה הרשמית של דרום תל אביב – סודנית

השפה הרשמית של בתי הכלא – טורטית

ובאותו עניין: מרואן ברגותי נעצר לחקירה בחשד שגנב חומר מסווג, לאחר שהשתמש בטכניקות צה"ליות להחרשת ביסלי

באותו עניין: שני קברניטים נשלחו למאסר לאחר שהתגלה כי במהלך מטס יום העצמאות, שני מטוסי שמשון התחככו זה בזה.

רק אני מגורה?

נוסעת של יונייטד איירליינס התלוננה שדיילים הכריחו אותה להשתין בספל. מהחברה נמסר כי בכול שלב בטיסה יכלה הנוסעת המדוברת לשדרג לחבילת יונייטד טריפל: את משתינה בספל, גוררים אותך באלימות מהמטוס והורגים את חיית המחמד שלך.

רק אני מגורה?

במסגרת פעילות המשטרה לילדים, זכו הזאטוטים לראות הדגמה של וידוא הריגה במחבל ושיסוי כלבים בחשודים. בעיר אחרת, במסגרת פעילות השב"כ לילדים… היום, ילדים, קפטן אל"ף ילמד אותנו את השימוש בשוקר אנאלי!

רק אני מגורה?

בארה"ב פיטר הנשיא את ראש האף-בי-איי, ג'יימס קומי, בטענה כי "ביצע מעשי זוועה". קומי, בתגובה, עדיין מכחיש כל קשר ליצירת הסדרה סברי מרנן.

אני מקווה שביטאתי את זה טוב – אני לא טוב בעדות.

במזרח התיכון התגלו רבבות פריטים ארכיאולוגיים שאגרו חיילים פולנים; לצדם התגלו רבבות שקיות ניילון שאגרו הנשים שלהם.

מצטער, אבל אני מחוייב על פי רישיון לבדיחה עדתית אחת לפחות בשבוע.

בלונדון נעצר גבר שאיים על יהודים בסכין קצבים. תיקון: מוהל נעצר בלונדון. איזה אנטישמים…

הסדרה טווין פיקס חוזרת, ואיתה התירוץ "לא אדוני השוטר, לא דיברתי בטלפון, אני רק מקליט מזכר לדיאן. "דיאן משטרה עצרה אותי בכביש 22. את צריכה לראות איזה עצים יש פה! והקפה פשוט מעולה!"

מהדורת מבט האחרונה ברשות השידור זכתה לרייטינג הכי גבוה שהיה לערוץ מאז שידור המשחק של צסקא מוסקבה נגד מכבי תל אביב ב-1977, בזכות הבכי של גאולה אבן. כן, בכי בשידור חי היא שיטה מעולה להעלאת הרייטינג, ואם הייתם בוכים יותר בשנים האחרונות, אולי לא הייתם בוכים היום. זאת אומרת כן… הייתם בוכים… אבל בשביל הרייטינג.

רשימת ההישגים הנוספים שרשם השבוע ראש הממשלה – – – –

אנשים רבים עדיין לא מבינים מה זה תאגיד – זאת הדרך בה ירושלמים מבטאים את המילה "תגיד" – תאגיד, יש לך מאתיים שקלים?

מקווה שזה היה חיקוי טוב של ירושלמי; אני לא טוב בעדות.

אכן, עברו עלינו שבעה ימים של בוקה ומבולקה, אבל זה ייזכר בעיקר כשבוע שבו כולנו ענינו על השאלה המביכה "איך נהנית במירי רגב?" ולחצנו לה על הכוכבים.

תגובה אחת (+הוסף את שלך?)

  1. Dooby Shifman
    מאי 13, 2017 @ 12:16:51

    מזמין את רקב שתספק חומר חינוכי הולם. אולי גם כוכב או שניים. לקחה משוברי שתיקה יותר מדי ויש לה מיותרים.

    להגיב

כתיבת תגובה