אִלְחוּשׁ

IMG_1049הקיום בלעדייך הוא מוזר ומנוזל

עקר ומנוכר, נזיל ונגזל

מלא רִיק, ריק מתכלית

עמום

*

אם לא חָשׁוּק אלייך אני קן בלי גוזָל

ביש בלי מזל, סוס לא מפורזל

חשופית בלי רירית, נכלם

וכלום

*

נדמה היה לי שאנחנו על סף דרך חדשה
שלפנינו עוד עתיד שאהבתנו תעטר
ועכשיו הזרועות שלי איבדו את התחושה
כי האמנתי שאחבק אותך יותר

*

יושב קפוא מוקף בהיעדרך

בחוסר בְּעֶצֶם, בהיאחזות בזכרך

בשרעפַי גופך עדיין מהלך עליי

קסם.

*

הלא דמיינתי שאנחנו על סף דרך חדשה
חלמתי על עתיד, על אהבה שתיוותר
והזרועות שלי איבדו את התכלית והתחושה
ממאנות לא לחבק אותך יותר

א"א

2 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. Danielle Hertz
    יול 21, 2013 @ 19:39:32

    מסוג הדברים שאני לא צריכה לקרוא בכלל.כבר מהשורה הראשונה אני מריחה את הסוף המר :) זה נפלא

    הגב

כתיבת תגובה

