סקיצה

*

לאור המציאות שאינה מציאה גדולה גם לא מציאותית

ביצרתי את עצמי בלול מחשבתי הבלולה –

מבין חרכי הירי של שלביו אני משגר חִצֵּי התעלמות

בכל מה שחורה לי.

*

קופידון של הכחשה:

בראתי לי עולם בועות סבון קטן

שבו הכול בַּמָּקוֹם-אִיל-פוֹ –

ג'יימס גנדולפיני עודו חי ובריא

ולי יש הבראה ומשכורת שלוש-עשרה

ושמונה-עשרה עצרות כבר התקיימו בכיכר מלכי ישראל.

כאן בארץ חמדת אבות

גשום

והפרחים של קאמינגס קוטפים את עצמם באביב.

גזענות הוא ענף בגננות וברחוב אין אחוזי תזזית ואין אחוזי לחות

יושבי קרנות הון ללא סיכון מתווכחים בקול על אני קלאודיוס

חיות בית משירות שיערן לתוך שואבי אבק שקטים

לשחקני כדורגל אין תהילה ודוגמניות נכנסות למיטה

לשרבב שפתיים בזעף גלמוד.

*

וכל המנכ"לים בכל"א!

*

כאן אצלי במדינת הנושם לרווחה

אני שוכב מחייך מחותל על מזרן דק בוהה במובייל

צבעוני מנגן מסתובב עם זכוכית מרצדת.

עכשיו אני רך גוף ורך בימים ורך בתוף

אבל חכו, אלים, בני זונות –

כשאגיע לוולהלה עוד נסגור חשבונות!

א"א

להשאיר תגובה

