ארבעה ימים במותו של קיפוד

הקיפוד מקופל בתוך עצמו,

מתגונן מפני כל מה שהזיק לו,

מסרב להודות, ממאן להיפתח

אל המוות,

מתכרבל סביב ניצוץ חייו המועם.

ביום השני הוא מתחיל להציץ מתוך עצמו, חוטם קטון

מבצבץ מתלוצץ קורץ לעולם

עין שחורה ספקנית

נלחמת בצורך להפסיק להביט.

וביום השלישי נקוו הדמעות

וזרועות מתוקות רחב מברכות

את צו הגורל וחושפות

שגם כשהם מקופדים הקיפודים מתוקים.

עכשיו שדבר לא יכול להרע לו, הוא חדל להתגונן.

כמו פרח קיצי הוא הולך ונפתח.

*

ביום הרביעי הפה נפער בזעקה, הזרועות נפרשות בייאוש:

די! קחו אותי מכאן!

די לי מהשמש ומטרדת הזבובים המחטטים בפי

ומדגדגים את בטני השוקעת. די!

הייתי חי, הייתי חמוד, עכשיו – חידלון.

רוממו אותי ממר הרימות!

הסירו מעליי מועקת גלימת קוציי!

א"א

להשאיר תגובה

