לא להתנתקות!

2 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. מיכאל
    דצמ 15, 2011 @ 12:13:29

    את הבונבוניירה קיבלתי!
    :)

    הגב

  2. Yoav B-i יואב בר-ישראל
    יונ 07, 2012 @ 11:57:07

    הלו?כן?זה מארק?מה איזה מארק ! צוקרברג כמובן ! הלו..? מארק? תשמע האני,אני רוצה ודורש שתוריד מייד את אשרוב המניאק מרשימת החברים שלי ! למה ?! מהזתומרת,הוא לא שלח לי בונבוניירה כמו לכולם.. אז כיהודי ליהודי אני פונה אליך ותעשה טובה ותוריד את המתקרא-יהודי ההוא.
    אה כן.וגם תחסום אותו.
    תודה.
    ו.. מארק.. אתה יודע,קצת לא נעים לי,אבל אולי בכל זאת תוסיף אותי לרשימת 800 מיליון חבריך? כי בינתיים אישרתם לי רק 'מינוי'.. וזה לא נחשב.לא מספיק אינטימי,אתה יודע,ככה בינינו.
    וזכור תמיד ידידי : לעולם יהודי לא מתנתק מיהודי. תזכורת : ראה מקרה אריק ש'.
    [ארז,זה לא אישי,זה לא אתה,זה אני ומחלתי.אנא קבל בהבנה וחמלה].

    הגב

להשאיר תגובה

