תשעה באב הבית

1.5.1980

ג'ק שלום,

כזכור לך, בתחילת החורף נשכרת לתחזק ולהשגיח על המלון ולוודא שהכול יפעל כשורה.

אין לי מילים לתאר, אם כך, את האכזבה שחשתי כשחזרתי היום למלון.

ראשית, כידוע לך מן הסתם, לא אתה ולא בני משפחתך נמצאים כאן ברגע זה. לאן נעלמתם – נפלא מבינתי. בכל מקרה, נראה שלפני שעזבתם ערכתם פה מסיבה גדולה, כי כל אזור אולם הנשפים מלא בלונים, סרטונים, תחתונים ופפיונים. לא ברור לי איך האנשים שהזמנתם הגיעו בשלג, אבל ניחא.

אני מניח במידה רבה של ביטחון שחלק מהחוגגים היו שיכורים כלוט, כי השירותים צבועים באדום-לבן מחריד עיניים, ובחדר השינה שלכם כתב מישהו בליפסטיק על הדלת את המילה REDRUM.

מיותר לציין כי בחוזה בינינו צוין שרק אתה, אשתך ובנך תשהו במלון בחודשי החורף, ולא תכניסו אליו מבקרים נוספים, בוודאי שלא המונים חוגגים!

ההזנחה שלכם מבישה: באזור המטבח פזורים עשרות כלי נחושת, המזווה פתוח, באמבט של חדר 237 צפה גופה של זקנה בתהליכי ריקבון מתקדמים, שתי דלתות איכותיות רוסקו – ככל הנראה באמצעות גרזן – על ידי אחד או יותר מהאורחים השתויים שלכם, חלון השירותים במגורים שלכם הושאר פתוח והשלג והכפור חדרו פנימה למלון, כל האורות והנברשות הושארו דלוקים ואני פוחד לראות את חשבון החשמל שיגיע, ליד המעליות יש שלולית בלתי אפשרית של נוזל אדום, ואם לא די בכל אלה – בחלל הכניסה שוכב הטבח הכושי שלי מת, עם חור ענק בלב!

מר טורנס, אני מזועזע וכאמור מאוכזב מההתנהלות שלך. הלזאבי פרא הפכנו? אפילו דלברט גריידי, אותו אב בית ידוע לשמצה שקיצץ פה בגרזן את אשתו ובנותיו התאומות, היה מספיק אחראי לסדר את החתיכות בערימה נאה ומסודרת!

שלך,

סטיוארט אולמן, מנהל, מלון אוֹבֵרלוּק

נ.ב. כשאתה מגיע לסדר את הבלגן שהשארת מאחוריך – ואני בהחלט מקווה שתגלה את ההגינות ותעשה כך – תביא איתך את הרכיב שהוצאת ממכשיר הקשר.

4 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. נירמו
    יונ 27, 2012 @ 00:39:58

    ועוד דבר, ג'ק: את השורה All work and no play makes Jack a dull boy הבנתי כבר בקריאה הראשונה. לא היית צריך לכתוב לי אותה שוב ושוב על 389 עמודים

    הגב

  2. asherov
    יונ 27, 2012 @ 00:46:19

    נירמו… תן לי את העטלף!
    (ברוטב חצילים)

    הגב

  3. נירמו
    יונ 27, 2012 @ 00:52:47

    אגב, פארודיית הקומיקס שעשו על הניצוץ בMad, היא אחת מהיצירות המוצדקות שנוצרו אי פעם

    הגב

  4. נירמו
    יונ 27, 2012 @ 00:54:56

    ובשבוע הבא: גילויים מפתיעים מתיבת התלונות של חנות "ביתילי" ברמת גן, סוף שנות התשעים (באתי בגלל המחיר- נשארתי שבועיים על הגג בגלל השירות!)

    הגב

להשאיר תגובה

