סוֹנֵסוּפלאקי – השיר הלא-יווני שלי, בליווי בנות אשרוב הצעירות

אנ'לא אוהב את צלילי הבוזוקי

ולא סובל את ריחות הסופלקי

מי שהמציא את האוזו מניוקי

וחלומי גבינה עושה לי קקי

            עושה לי קקי, עושה לי קקי, בסלוניקי עושה לי קקי,

            עושה לי קקי, עושה לי קקי, גבינת חלומי היא עושה לי קקי

            (ארכימדס – צא מהאמבטיה!)

 

אז קחו ממני את כל היאסו

ואת מיקיס תיאודורקיס

התייוונות בעיניי זה פסול

אבל איזה יופי קסנאקיס

            יופי קסנאקיס, יופי קסנאקיס, לא חג'ידאקיס, יופי קסנאקיס

            יופי קסנאקיס, יופי קסנאקיס, לא חג'ידאקיס, יאניס קסנאקיס

            (סופוקלס – אתה חתיכת אדיפוס!)

 

לא קורא משלים של אֵיזוֹפּוֹס

אין לי רגליים לריקוד הסירטאקי

לא דרכתי בקוֹס או בלסבּוֹס

פוליס אוהב אבל לא זז עם מוסטאקי

           לא זז מוסטאקי, לא זז מוסטאקי, קוס לא ביקרתי, לא זז מוסטאקי

           לא זז מוסטאקי, קוס לא ביקרתי, לא זז מוסטאקי, לא זז עם מוסטאקי

א"א