95% תרגולת, 5% תיאוריה

הדבר היחיד

שאני יכול להגיד על

שְׁרי ק פַּטַבְּהי ג'ויס

ועל מותו של אבי האשטנגה יוגה

זה שהוא היה האיש היחיד

שאמרתי לו תודה. הרבה פעמים

וניסיתי שישמעו אותי בהודו

3 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. נטושקה
    מאי 20, 2009 @ 18:17:23

    והצליחו לשמוע בהודו?

    הגב

  2. תהיתי
    מאי 20, 2009 @ 20:52:50

    היה לי הרושם.

    הגב

  3. idit
    מאי 23, 2009 @ 06:57:15

    אני שמעתי
    זה לא היה בסנסקריט
    אז אני חושבת שלא הבינו
    תנסה, תנסה אריגטו ありがとう
    לדעתי אם יבינו אותך אתה יכול ישר לעבור לגור ביפן…

    הגב

כתיבת תגובה

