הייתה לי נערה בשם ויטאלי

הייתה לי נערה בשם ויטאלי

בקזחסטן רקדנו קזצ'וק

באוגוסט התחתנו – במרס נולד תינוק

ההורים שלה היו בשוק!

(האמת, גם אני; מה זה הדבר הזה?)

 

אז, שתו עוד וודקה, שתו עוד סולר, שתו עוד מהטרפנטין

אנטי פריז ופוליטורה, ואז נשתין!

 

הייתה לי נערה בשם אפרים

היו לה תלתלים מהסנטר

קנתה לי מנדולינה – קניתי לה פסנתר

אני כבר לא רואה אותה יותר!

(היא כל הזמן מנגנת)

שוסטקוביץ' וסטראווינסקי, ניקה רימסקי קורסקוב

שניטקה וגובאידולינה, וגידי גוב!

אז… שתו עוד וודקה, שתו עוד סולר, שתו עוד מהטרפנטין

אנטי-פריז ופוליטורה, ואז נלחין!

 

הייתה לי נערה בשם רבקה

החברים צחקו לה על השם (איזה מין שם זה לאישה, רבקה?!)

אחרי שהתנשקנו ברחתי לה לבאקוּ –

היה לה רק זהב אחד בשן (מה זה, פרולטריון? רפורמיזם?!)

אז שתו עוד וודקה…

 

ארז אשרוב

 

5 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. חלת דבש
    מרץ 30, 2009 @ 11:40:37

    אני בשוק! :lol:
    העגיל השני נעלם במעמקי נהר הוודקה?

    הגב

  2. נ.מ.
    מרץ 30, 2009 @ 15:19:35

    8O :o :lol:

    בקשר לצבע הפרווה.. אפשר עוד לעשות בדיקת רקמות.
    אולי בכל זאת .. גם זאת שלך.

    הגב

  3. פום דה טאר דופינא
    מרץ 31, 2009 @ 02:03:06

    אלי גורנשטיין ?!!!

    הגב

  4. יעל ש.
    אפר 01, 2009 @ 12:42:18

    ענקקקקקקקקקקקקקקקק.

    ידעתי. ידעתי שהשד הזה יתפרץ בסוף.

    חחח

    ארז. מלך מלך. אתה חייב להעלות לכאן את "צ'יפס, צ'יפס" שלך.

    הגב

  5. tahiti
    אפר 02, 2009 @ 16:44:05

    תפוח אדמה?

    הגב

להשאיר תגובה

