מחווה מיניאטורית

Fall in

   Love

Out of

Love

Have a crush

Always fall

Always crushed

The heart

 

א"א

2 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. נטושקה
    מרץ 01, 2009 @ 16:43:53

    Whom ever it may be
    Not at all miniature .

    הגב

  2. עידית
    מרץ 02, 2009 @ 19:35:30

    הנה הגעתי!!
    אז ככה, על הביקורת מסעדות אני חייבת לספר לך.
    ארז (שלי, לא אתה,) נוסע ליפן במסגרת העבודה שלו, אז בפעם האחרונה הוא מתקשר אלי משם , להתלונן על זה שלקחו אותם לאיזו מסעדה מתוחכמת, אוי הם יודעים להתחכם היפנים…הם עושים את זה מצויין..ובסוף הוא אומר לי :" ואני כל כך רציתי איזה איטריות מוקפצות כאלה, כמו שאני אוהב ב20 שקל (500 יין) מחר אני אפצה את עצמי…."
    מעולם לא ממש הבנתי את זה, אם כי אני אוהבת לקרוא, ביקורת מסעדות…

    הגב

להשאיר תגובה

